Çılgın Serkan - Cıncık Gibisin

İZLEMEK İÇİN TIKLAYIN

Çılgın Serkan'ın, Delivizyon Records etiketiyle yayınlanan "Cıncık Gibisin" adlı şarkısı, video klibiyle Delivizyon'da. Ciğercide gördüm seni Vuruldum sana kız deli Aldın aklımı başımdan Çılgındım oldum serseri Gıllik bir tavşan gibisin Naylon bebekler gibisin Lanet gelsin, kıran girsin Cıncık gibisin! Cıncık gibisin, cıncık gibisin Cıncık gibisin, cıncık gibisin Beni bu sevdaya salan Gözlerindir seni fettan Yakın gardaş mangalları Aşık oldu Çılgın Serkan Dinelmiş başak gibisin Küncülü açma gibisin Lanet gelsin, kıran girsin Cıncık gibisin! Cıncık gibisin, cıncık gibisin Cıncık gibisin, cıncık gibisin UZUN HAVA Aman güzelsin güzel kız güzel aman ah! Yer misin biraz daha ciğer sen seversin kız aman Azıcık yavaş ye boğulacan kız boğulacan Abov gardaş bu hesap ne sen beni mi batıracan Görmüyor musun klip çekiyoruz Sen beni gör ben de seni göreyim Sponsorum Ciğerci Ulaş en kral ciğer burada yenir aman Kebabı da on numara yapıyorlar herkes buraya gelsin Şimdi bu İller Bankası'nın oradan Özal'a doğru giriyorsun Gökkuşağı Kavşağı'nı geçitin mi sağ kolunun üstünde kalıyor Emman emman emman eeyy! Söz & Müzik: Cenk Çelik Düzenleme: Cenk Çelik Yönetmen: Cenk Çelik Oyuncular: Yunus Emre Tekin - Neslişah Akray Bağlama: Kutay Özcan Yaylılar: Grup Yaya Yatanlar "ADANACA" SÖZLÜK Cıncık: Cam kırığı. Parıldayan cam. Gıllik: Küçük, minik Naylon: Plastik Kıran: Bakteri, virüs, mikrop Dinelmek: Ayaklanmak, ayakta durmak. Küncü: Siyah susam, çörekotu.

Yorumlar